Drejtori i Fondit të Sigurimit Pensional dhe Invalidor i Maqedonisë së Veriut, Nikolla Memov, ishte i ftuar në “Biznis21” në TV 21. I pyetur se cili është qëndrimi në lidhje me propozimin e Këshillit Fiskal për rritjen e kufirit të moshës për pension në 67 vjet dhe rritjen e normës së kontributit për sigurim pensional, Memov fillimisht theksoi se krahasimi i sistemeve pensionale në vende të ndryshme është i papërshtatshëm, sepse kushtet në të cilat funksionojnë sistemet janë të ndryshme.
“Lidhur me propozimin e Këshillit Fiskal, besoj se atje janë anëtarë njerëz seriozë dhe publiku dhe institucionet, përfshirë këtu edhe, qeverinë, duhet t ‘i marrin shumë seriozisht këto rekomandime dhe këshilla nga ai.”
Lidhur me rritjen e normës së kontributit, drejtori i Fondit, Memov shpjegoi:
“Shkalla e kontributit është 18,8 për qind nga të cilat, qytetarët duhet të dinë, 12,8 për qind përdoret për pagesën e pensioneve aktuale, ndërsa gjashtë për qind e asaj shume, apo e masës totale të mjeteve që mblidhen si të ardhura bazë në bazë të kontributeve, përkatësisht 33,2 për qind e saj u paguhet shoqërive nga shtylla e dytë. Praktikisht vetëm 67 për qind e totalit të mjeteve të mbledhura paguhen në shtyllën e parë dhe përdoren për pagesën e pensioneve. Fondi pensional nuk është kompetent për të dhënë mendime, sugjerime nëse duhet bërë diçka apo jo. Ne implementojmë politikat e ndryshme të qeverisë nëpërmjet zgjidhjes ligjore në Kuvend. Sigurisht që kemi mendime dhe qëndrime. Në takimin e fundit me përfaqësuesit e Fondit Monetar, ne, si Fond, dolëm me një mendim, në diskutim të hapur, që do të nënkuptonte një rritje të shkallës së kontributit me një, dy ose tre pikë përqindje. Mendimi ynë ishte si më poshtë. Rritja e shkallës së kontributit sipas përkufizimit nuk do të thotë rritje e kontributeve në shumën totale si të ardhura absolute, sepse çdo herë ekziston mundësia e një reagimi të ndryshëm nga komuniteti i biznesit. Ekziston gjithmonë një mënyrë si biznesi privat të mbrojë biznesin. Nëse qeveria reagon me masa dhe norma tatimore që kërcënojnë mbijetesën bazë të biznesit, sektori privat do të reagojë gjithmonë për të mbrojtur biznesin e tij. “
I pyetur nëse Fondi ka vlerësime për efektet e rritjes së kufirit të moshës për pension, Memov tha se Fondi nuk ka bërë implikime të tilla fiskale, për momentin Fondi nuk ka persona ekspertë që bëjnë vlerësime të tilla në planin afatmesëm dhe afatgjatë, por ata janë duke punuar në të dhe tashmë janë dërguar punonjës në trajnim.
I pyetur nëse dalja në pension në moshën 67 vjeçare ishte e pranueshme për të, Memov u përgjigj:
“Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor do të ndjekë gjithmonë politikat e qeverisë, sepse jemi të formuar prej saj. Ne mund të bëjmë propozime, por qeveria gjithmonë ka fjalën e fundit, përmes ndryshimeve të ligjit në Kuvend. “
Në lidhje me atë se si erdhi deri te kjo situatë e deficitit, Memov tha:
“Gjendja financiare e Fondit të Sigurimit Pensional dhe Invalidor duhet të theksohet se nuk është rezultat i punës jotransparente, joprofesionale dhe të pakujdesshme të menaxhmentit të Fondit të Sigurimit Pensional dhe Invalidor në tridhjetë vitet e fundit, pasi ne ekzistojmë si shtet i pavarur. Kjo situatë është një situatë e trashëguar dhe e planifikuar bazuar në politikat ekonomike dhe sociale qeveritare që janë ndjekur ndër vite. Sa për ilustrim. Pas privatizimit, Fondi zotëronte aksione në një minimum prej dhjetë për qind në të gjitha shoqëritë aksionare të privatizuara dhe me kalimin e viteve ato janë shitur me vendim të qeverisë. Këto fonde u përdorën për nevoja të ndryshme të qeverisë. Tani mund ta imagjinoni nëse Fondi do t’i zotëronte ato aksione dhe nga dividenda sa mjete do të kishte pasur nëse do të kishte mbajtur aksionet në Evropa, Alkaloid, Ohis. Për momentin kemi vetëm një numër të caktuar aksionesh në Bankën Komerciale dhe si dividendë i përdorim ato mjete. Gjithashtu, kjo situatë është edhe rezultat i masave të tjera ekonomike dhe sociale. Le të themi një përjashtim nga taksat në zonat e zhvillimit teknologjik. Kemi pasur raste me miratimin e ligjeve, si ai i vitit 2003, i ashtuquajturi “Ligji i Brankos”, ku nga përqindja e përgjithshme e kontributeve me zgjidhje ligjore, obliguesit janë liruar nga pagesa për 70 për qind, përkatësisht duke paguar vetëm 30 për qind, ndërsa është vlerësuar se janë paguar kontributet 100 për qind. Gjithashtu, rritja e pensioneve kontribuon në rritjen e këtij deficiti. Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor ka dy funksionalitete bazë që duhet të kryejë në funksionimin e tij. E para është pagesa me kohë e pensioneve çdo muaj dhe për atë pagesë, garantues është qeveria e Republikës së Maqedonisë. Funksionaliteti i dytë bazë që kryen është sigurimi i realizimit të së drejtës për pension. Këtë e bëjnë shërbimet, filialet. I gjithë sistemi i Fondit në mënyrë që qytetarët të mund të realizojnë të drejtat e tyre. Këto dy gjëra janë të lidhura me njëra-tjetrën. Qeveria i garanton këto mjete, dhe ne jemi absolutisht dëshmitarë se çdo fillim të muajit, pensioni paguhet, dhe pjesa e dytë është funksionimi i shërbimeve të Fondit me qytetarët, ku ne i sigurojmë ato të drejta. Dhe mund të them publikisht se për këto dy muaj, numri i lëndëve aktive për zgjidhjen e realizimit të së drejtës së pensioneve është ulur me pothuajse një të tretën.
I pyetur nëse kishte një strategji për stabilizimin e Fondit dhe në çfarë drejtimi do të shkonte, drejtori i Fondit Memov theksoi:
“Sipas mendimit tim, ne duhet të shohim pamjen e madhe. Kjo pamje e madhe është deficiti buxhetor i shtetit. Këtu janë të gjitha sistemet që janë brenda. Masa më e mirë për stabilizimin e sistemit pensional nuk janë vetëm këto masa të izoluara, duke rritur individualisht normën e kontributeve, kufirin e moshës e kështu me radhë. E vetmja masë që është ekonomikisht e zbatueshme është rritja ekonomike në vend. Kjo është detyra e qeverisë dhe për këtë arsye them se qeveria garanton pagesën e pensionit. Masa më e mirë e rritjes është rritja ekonomike, rritja e pagave. Ato janë të përgjithshme, por janë tregues ekonomikë që do të ndikojnë në stabilizimin e sistemit të përgjithshëm ekonomik në vend, përfshirë sistemin pensional. Tani nëse shikojmë vetëm në nivel lokal Fondin, ka më shumë masa, përkatësisht më shumë mënyra se si Fondi të stabilizohet. Këshilli Fiskal jep pikat kyçe, pasi burimet kryesore të financimit të fondit bazohen në kontributet, normën e kontributeve nga paga bruto. Nëse, themi, nuk është përgjegjësi e Fondit për pagesën e pensioneve të sigurimit shëndetësor të pensionistëve, kjo do të jetë barrë e sistemit shëndetësor, por pensionistët e kanë arritur këtë të drejtë sepse kanë paguar kontributet e tyre gjatë jetës së tyre të punës. Në transfertat buxhetore të kryera nga qeveria ndaj SPIMV, këtu përfshihen edhe pagesat, përkatësisht transfertat në shtyllën e dytë dhe pagesat e transfertave ndaj Fondit të Sigurimit Shëndetësor në lartësi prej 13 për qind të pensionit neto. Në nivel vjetor, në projeksionet buxhetore, këtu dhe për vitin 2025, Fondi ka planifikuar pagesën e transfertave në Fondin e Sigurimit Shëndetësor në vlerë prej 200 milionë euro në vit dhe transfertave në shtyllën e dytë prej 250 milionë euro. Pra, transfertat totale buxhetore përfshijnë këto 450 milionë euro në nivel vjetor. Një nga masat, nëse flasim për stabilizimin e deficitit buxhetor për pagesën e pensioneve, është kjo – pensionistët gjatë punës së tyre, kur kanë qenë sigurues të rregullt, kanë paguar kontributet për sigurim pensional dhe shëndetësor. Pothuajse të gjithë shfrytëzuesit aktivë të pensioneve e kanë përdorur atë, përkatësisht ata e kanë të drejtën e sigurimit shëndetësor falas. Tani ne gjithashtu paguajmë nga Fondi pensional 13 për qind të pensionit neto, sigurim shëndetësor. Pra, nëse flasim për fondin pensional, veçmas, do të ketë efekte të rëndësishme në uljen e deficitit buxhetor, statistikisht. Shërbimet profesionale të Fondit po punojnë për masa afatshkurtra dhe afatmesme për uljen e deficitit, të cilat janë në fazën e punës dhe ne do të japim mendimet tona në Ministrinë e Politikës Sociale dhe në Qeveri, por unë do të them se këto masa hyjnë me një përqindje shumë të vogël në rritjen e të ardhurave. Në përgjithësi, Fondi i merr mjetet e tij nga kontributet dhe këtu duhet menduar në këtë drejtim. Kur do të ketë rritje të investimeve kapitale, duke rritur rritjen ekonomike, pagat do të rriten këtu dhe punëdhënësit do të mund të paguajnë kontributet. Si një masë konkrete që mendoj se shkon në drejtim të rritjes së përfitimeve për pensionistët, një nga masat do të ishte që pensionistët të jenë në gjendje të punojnë me orar të shkurtuar pune ose me orar të plotë, duke e mbajtur pensionin në mënyrë të plotë, ndërsa punëdhënësit, në konsultim me odat ekonomike, kompanitë private, janë të gatshëm të paguajnë kontributet në tërësi, por duhet të gjendet një mekanizëm për regjistrimin zyrtar të këtyre kontributeve në Fond.
Lidhur me shtyllën e dytë dhe se a duhet të hiqet, drejtori i Fondit Memov tha:
“Për momentin në tre shoqëritë kemi rreth 2 miliardë e 546 milionë euro. Kjo do të thotë se kemi stabilitet financiar të sistemit pensional. Ne kemi dy opsione në periudhën e ardhshme shtylla e dytë mund të stimulohet duke lehtësuar mënyrën se si shoqëritë bëjnë investime, ato tani janë shumë të ngurta dhe janë të kufizuara për të investuar. Gjatë këtyre 18 viteve, shoqëritë pensionale nga shtylla e dytë kanë realizuar një fitim prej vetëm 766 milionë euro. Totali i granteve ishte një miliard e 700 milionë. Mendimet janë ose të rriten mundësitë që shtylla e dytë të investojë më lehtë, kështu që do të kemi fitime progresive në pjesën e funksionimit të tyre. Mund të jetë e nevojshme të mendohet rreth rritjes së normës së transfertave në shtyllën e dytë në mënyrë që të rritet shuma e buxheteve të disponueshme për të investuar, ose ekstremi i dytë është heqja e plotë e shtyllës së dytë. Këtu janë dilemat, ndërsa qeveria duhet të bëjë analiza serioze. Si trend në disa vende evropiane, ideja e shtyllës së dytë tashmë po braktiset. Kur kjo reformë u miratua më vitin 2003- 2004, qëllimi ishte sigurimi i financave shtesë nga funksionimi tregtar dhe investimet e shoqërive nga shtylla e dytë për të reduktuar transfertat nga buxheti në Fond.
I pyetur nëse do të ketë harmonizim ligjor të pensioneve në shtator të vitit 2025, drejtori i Fondit, Memov, tha:
“Zgjidhja ligjore është shumë e qartë dhe koncize. Në mars, pensionet rriten për 2.500 denarë, ndërsa në shtator vijon harmonizimi, i cili është parashikuar në buxhetin për vitin 2025, në lartësi prej 3 deri në 4 për qind.”
https://www.youtube.com/live/0yQDK_tbfhM?si=rbW4-JzBx_6Ht3Sm
Drejtori i Fondit të Sigurimit Pensional dhe Invalidor i Maqedonisë së Veriut, Nikolla Memov, ishte i ftuar në “Biznis21” në TV 21. I pyetur se cili është qëndrimi në lidhje me propozimin e Këshillit Fiskal për rritjen e kufirit të moshës për pension në 67 vjet dhe rritjen e normës së kontributit për sigurim pensional, Memov fillimisht theksoi se krahasimi i sistemeve pensionale në vende të ndryshme është i papërshtatshëm, sepse kushtet në të cilat funksionojnë sistemet janë të ndryshme.
“Lidhur me propozimin e Këshillit Fiskal, besoj se atje janë anëtarë njerëz seriozë dhe publiku dhe institucionet, përfshirë këtu edhe, qeverinë, duhet t ‘i marrin shumë seriozisht këto rekomandime dhe këshilla nga ai.”
Lidhur me rritjen e normës së kontributit, drejtori i Fondit, Memov shpjegoi:
“Shkalla e kontributit është 18,8 për qind nga të cilat, qytetarët duhet të dinë, 12,8 për qind përdoret për pagesën e pensioneve aktuale, ndërsa gjashtë për qind e asaj shume, apo e masës totale të mjeteve që mblidhen si të ardhura bazë në bazë të kontributeve, përkatësisht 33,2 për qind e saj u paguhet shoqërive nga shtylla e dytë. Praktikisht vetëm 67 për qind e totalit të mjeteve të mbledhura paguhen në shtyllën e parë dhe përdoren për pagesën e pensioneve. Fondi pensional nuk është kompetent për të dhënë mendime, sugjerime nëse duhet bërë diçka apo jo. Ne implementojmë politikat e ndryshme të qeverisë nëpërmjet zgjidhjes ligjore në Kuvend. Sigurisht që kemi mendime dhe qëndrime. Në takimin e fundit me përfaqësuesit e Fondit Monetar, ne, si Fond, dolëm me një mendim, në diskutim të hapur, që do të nënkuptonte një rritje të shkallës së kontributit me një, dy ose tre pikë përqindje. Mendimi ynë ishte si më poshtë. Rritja e shkallës së kontributit sipas përkufizimit nuk do të thotë rritje e kontributeve në shumën totale si të ardhura absolute, sepse çdo herë ekziston mundësia e një reagimi të ndryshëm nga komuniteti i biznesit. Ekziston gjithmonë një mënyrë si biznesi privat të mbrojë biznesin. Nëse qeveria reagon me masa dhe norma tatimore që kërcënojnë mbijetesën bazë të biznesit, sektori privat do të reagojë gjithmonë për të mbrojtur biznesin e tij. “
I pyetur nëse Fondi ka vlerësime për efektet e rritjes së kufirit të moshës për pension, Memov tha se Fondi nuk ka bërë implikime të tilla fiskale, për momentin Fondi nuk ka persona ekspertë që bëjnë vlerësime të tilla në planin afatmesëm dhe afatgjatë, por ata janë duke punuar në të dhe tashmë janë dërguar punonjës në trajnim.
I pyetur nëse dalja në pension në moshën 67 vjeçare ishte e pranueshme për të, Memov u përgjigj:
“Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor do të ndjekë gjithmonë politikat e qeverisë, sepse jemi të formuar prej saj. Ne mund të bëjmë propozime, por qeveria gjithmonë ka fjalën e fundit, përmes ndryshimeve të ligjit në Kuvend. “
Në lidhje me atë se si erdhi deri te kjo situatë e deficitit, Memov tha:
“Gjendja financiare e Fondit të Sigurimit Pensional dhe Invalidor duhet të theksohet se nuk është rezultat i punës jotransparente, joprofesionale dhe të pakujdesshme të menaxhmentit të Fondit të Sigurimit Pensional dhe Invalidor në tridhjetë vitet e fundit, pasi ne ekzistojmë si shtet i pavarur. Kjo situatë është një situatë e trashëguar dhe e planifikuar bazuar në politikat ekonomike dhe sociale qeveritare që janë ndjekur ndër vite. Sa për ilustrim. Pas privatizimit, Fondi zotëronte aksione në një minimum prej dhjetë për qind në të gjitha shoqëritë aksionare të privatizuara dhe me kalimin e viteve ato janë shitur me vendim të qeverisë. Këto fonde u përdorën për nevoja të ndryshme të qeverisë. Tani mund ta imagjinoni nëse Fondi do t’i zotëronte ato aksione dhe nga dividenda sa mjete do të kishte pasur nëse do të kishte mbajtur aksionet në Evropa, Alkaloid, Ohis. Për momentin kemi vetëm një numër të caktuar aksionesh në Bankën Komerciale dhe si dividendë i përdorim ato mjete. Gjithashtu, kjo situatë është edhe rezultat i masave të tjera ekonomike dhe sociale. Le të themi një përjashtim nga taksat në zonat e zhvillimit teknologjik. Kemi pasur raste me miratimin e ligjeve, si ai i vitit 2003, i ashtuquajturi “Ligji i Brankos”, ku nga përqindja e përgjithshme e kontributeve me zgjidhje ligjore, obliguesit janë liruar nga pagesa për 70 për qind, përkatësisht duke paguar vetëm 30 për qind, ndërsa është vlerësuar se janë paguar kontributet 100 për qind. Gjithashtu, rritja e pensioneve kontribuon në rritjen e këtij deficiti. Fondi i Sigurimit Pensional dhe Invalidor ka dy funksionalitete bazë që duhet të kryejë në funksionimin e tij. E para është pagesa me kohë e pensioneve çdo muaj dhe për atë pagesë, garantues është qeveria e Republikës së Maqedonisë. Funksionaliteti i dytë bazë që kryen është sigurimi i realizimit të së drejtës për pension. Këtë e bëjnë shërbimet, filialet. I gjithë sistemi i Fondit në mënyrë që qytetarët të mund të realizojnë të drejtat e tyre. Këto dy gjëra janë të lidhura me njëra-tjetrën. Qeveria i garanton këto mjete, dhe ne jemi absolutisht dëshmitarë se çdo fillim të muajit, pensioni paguhet, dhe pjesa e dytë është funksionimi i shërbimeve të Fondit me qytetarët, ku ne i sigurojmë ato të drejta. Dhe mund të them publikisht se për këto dy muaj, numri i lëndëve aktive për zgjidhjen e realizimit të së drejtës së pensioneve është ulur me pothuajse një të tretën.
I pyetur nëse kishte një strategji për stabilizimin e Fondit dhe në çfarë drejtimi do të shkonte, drejtori i Fondit Memov theksoi:
“Sipas mendimit tim, ne duhet të shohim pamjen e madhe. Kjo pamje e madhe është deficiti buxhetor i shtetit. Këtu janë të gjitha sistemet që janë brenda. Masa më e mirë për stabilizimin e sistemit pensional nuk janë vetëm këto masa të izoluara, duke rritur individualisht normën e kontributeve, kufirin e moshës e kështu me radhë. E vetmja masë që është ekonomikisht e zbatueshme është rritja ekonomike në vend. Kjo është detyra e qeverisë dhe për këtë arsye them se qeveria garanton pagesën e pensionit. Masa më e mirë e rritjes është rritja ekonomike, rritja e pagave. Ato janë të përgjithshme, por janë tregues ekonomikë që do të ndikojnë në stabilizimin e sistemit të përgjithshëm ekonomik në vend, përfshirë sistemin pensional. Tani nëse shikojmë vetëm në nivel lokal Fondin, ka më shumë masa, përkatësisht më shumë mënyra se si Fondi të stabilizohet. Këshilli Fiskal jep pikat kyçe, pasi burimet kryesore të financimit të fondit bazohen në kontributet, normën e kontributeve nga paga bruto. Nëse, themi, nuk është përgjegjësi e Fondit për pagesën e pensioneve të sigurimit shëndetësor të pensionistëve, kjo do të jetë barrë e sistemit shëndetësor, por pensionistët e kanë arritur këtë të drejtë sepse kanë paguar kontributet e tyre gjatë jetës së tyre të punës. Në transfertat buxhetore të kryera nga qeveria ndaj SPIMV, këtu përfshihen edhe pagesat, përkatësisht transfertat në shtyllën e dytë dhe pagesat e transfertave ndaj Fondit të Sigurimit Shëndetësor në lartësi prej 13 për qind të pensionit neto. Në nivel vjetor, në projeksionet buxhetore, këtu dhe për vitin 2025, Fondi ka planifikuar pagesën e transfertave në Fondin e Sigurimit Shëndetësor në vlerë prej 200 milionë euro në vit dhe transfertave në shtyllën e dytë prej 250 milionë euro. Pra, transfertat totale buxhetore përfshijnë këto 450 milionë euro në nivel vjetor. Një nga masat, nëse flasim për stabilizimin e deficitit buxhetor për pagesën e pensioneve, është kjo – pensionistët gjatë punës së tyre, kur kanë qenë sigurues të rregullt, kanë paguar kontributet për sigurim pensional dhe shëndetësor. Pothuajse të gjithë shfrytëzuesit aktivë të pensioneve e kanë përdorur atë, përkatësisht ata e kanë të drejtën e sigurimit shëndetësor falas. Tani ne gjithashtu paguajmë nga Fondi pensional 13 për qind të pensionit neto, sigurim shëndetësor. Pra, nëse flasim për fondin pensional, veçmas, do të ketë efekte të rëndësishme në uljen e deficitit buxhetor, statistikisht. Shërbimet profesionale të Fondit po punojnë për masa afatshkurtra dhe afatmesme për uljen e deficitit, të cilat janë në fazën e punës dhe ne do të japim mendimet tona në Ministrinë e Politikës Sociale dhe në Qeveri, por unë do të them se këto masa hyjnë me një përqindje shumë të vogël në rritjen e të ardhurave. Në përgjithësi, Fondi i merr mjetet e tij nga kontributet dhe këtu duhet menduar në këtë drejtim. Kur do të ketë rritje të investimeve kapitale, duke rritur rritjen ekonomike, pagat do të rriten këtu dhe punëdhënësit do të mund të paguajnë kontributet. Si një masë konkrete që mendoj se shkon në drejtim të rritjes së përfitimeve për pensionistët, një nga masat do të ishte që pensionistët të jenë në gjendje të punojnë me orar të shkurtuar pune ose me orar të plotë, duke e mbajtur pensionin në mënyrë të plotë, ndërsa punëdhënësit, në konsultim me odat ekonomike, kompanitë private, janë të gatshëm të paguajnë kontributet në tërësi, por duhet të gjendet një mekanizëm për regjistrimin zyrtar të këtyre kontributeve në Fond.
Lidhur me shtyllën e dytë dhe se a duhet të hiqet, drejtori i Fondit Memov tha:
“Për momentin në tre shoqëritë kemi rreth 2 miliardë e 546 milionë euro. Kjo do të thotë se kemi stabilitet financiar të sistemit pensional. Ne kemi dy opsione në periudhën e ardhshme shtylla e dytë mund të stimulohet duke lehtësuar mënyrën se si shoqëritë bëjnë investime, ato tani janë shumë të ngurta dhe janë të kufizuara për të investuar. Gjatë këtyre 18 viteve, shoqëritë pensionale nga shtylla e dytë kanë realizuar një fitim prej vetëm 766 milionë euro. Totali i granteve ishte një miliard e 700 milionë. Mendimet janë ose të rriten mundësitë që shtylla e dytë të investojë më lehtë, kështu që do të kemi fitime progresive në pjesën e funksionimit të tyre. Mund të jetë e nevojshme të mendohet rreth rritjes së normës së transfertave në shtyllën e dytë në mënyrë që të rritet shuma e buxheteve të disponueshme për të investuar, ose ekstremi i dytë është heqja e plotë e shtyllës së dytë. Këtu janë dilemat, ndërsa qeveria duhet të bëjë analiza serioze. Si trend në disa vende evropiane, ideja e shtyllës së dytë tashmë po braktiset. Kur kjo reformë u miratua më vitin 2003- 2004, qëllimi ishte sigurimi i financave shtesë nga funksionimi tregtar dhe investimet e shoqërive nga shtylla e dytë për të reduktuar transfertat nga buxheti në Fond.
I pyetur nëse do të ketë harmonizim ligjor të pensioneve në shtator të vitit 2025, drejtori i Fondit, Memov, tha:
“Zgjidhja ligjore është shumë e qartë dhe koncize. Në mars, pensionet rriten për 2.500 denarë, ndërsa në shtator vijon harmonizimi, i cili është parashikuar në buxhetin për vitin 2025, në lartësi prej 3 deri në 4 për qind.”
https://www.youtube.com/live/0yQDK_tbfhM?si=rbW4-JzBx_6Ht3Sm