… për çka janë formuar më shumë ekipe dhe një numër i të punësuarve të obliguar…
Më 10 mars në Fondin e SPIM-së, është mbajtur takim pune në të cilin morën pjesë anëtarët e ekipit menaxhues, këshilltarë të drejtorit dhe një pjesë nga të punësuarit në sektoret dhe shërbimet e Qendrës dhe filijales – Shkup në Fondin e SPIM-së.
Qëllimi i këtij takimi ishte kontraktimi dhe përgatitja e planit për realizimin e plotë dhe në kohë të duhur të projektit “Zgjidhje e të drejtave nga SPI dhe pagesa e të dhënave pensionale”. Çështje për të cilat diskutohej ishin strategjia dhe plani për testim, pastaj strategjia dhe plani për trajnim, definimi i roleve dhe privilegjet, si dhe për migracionin e të dhënave dhe udhëzime afariste.
Në lidhje me Strategjinë dhe planin për testim, është konstatuar se është e nevojshme që të caktohen të punësuar nga Fondi i SPIM-së të cilët në mënyrë aktive do të jenë të përfshirë në testimin e softuerit të përgatitur. Është rënë dakord që të njëjtit të jenë edhe trajnues gjatë kohës së mbajtjes së trajnimeve për të punësuarit në filijalat e Fondit, për punë me softuerin.
Në takim është konstatuar se është e domosdoshme që çdo seksion të formojë grup nga të punësuarit e tij i cili do të fillojë me testimin e moduleve. Gjatë testimit të modulit, do të nevojitet që të përgatitet dokumentacion me të gjitha vërejtjet e inkorporuara dhe të nxirret një konkluzion përfundimtarë. Të njëjtat të dorëzohen deri tek përgjegjësi i grupit, si dhe të përgatitet tekst i qartë me anëtarët dhe përgjegjësit e grupeve.
Për këtë qëllim, janë formuar grupet vijuese të punësuar në Fondin e SPIM-së të cilët do të jenë të përfshirë në mënyrë aktive në testimin e softuerit të ri për proceset dhe zgjidhjen e të drejtave nga SPI dhe pagesën e të dhënave pensionale.
Për testimin e softuerit për zgjidhje janë emëruar Gordana Kosharkovska – EA (evidentimi amë) në shkallë të parë – Filijala Shkup, Lubomir Andrevski – zgjidhje në shkallë të parë, Dragi Dimovski – kontrollë të vendimeve në shkallë të parë dhe Tatjana Pavllovska – zgjidhje në shkallë të parë, të gjithë nga Filijala Shkup, Mirjana Efremova – Llozanovska – EA bashkëpunëtorë profesional, Meri Klisarova dhe Margarita Bozhinovska nga seksioni për ankesa – konteste administrative, Milica Simonovska – kontrollë për vendimet në shkallë të parë-konventa, Aleksandar Temkov dhe Aleksandra Silljanovska – zgjidhje në shkallë të parë-konventa, Dafinka Mitrevska dhe Katerina Mihajllovska nga EA Qendër, Snezhana Savevska, Marija Marosheviq, Anastasija Bozhinovska dhe Dushica Zlatkova-Karaxhinova nga EA-Filijala Shkup, si dhe Jovica Nikolov, Boce Nikollovski dhe Eroll Aliju nga arkiva – Filijala Shkup dhe Valentina Burçeva – arkivë-Qendër, konventa.
Përgjegjës të grupit për zgjidhje janë emëruar Mirjana Efremova-Llozanovska (EA-qendra), Jovica Nikollov (arkivë –Filijala-Shkup), Margarita Bozhinovska (ankesat) dhe Aleksandar Temkov (konventa).
Gjithashtu, janë formuar edhe dy grupe nga pjesa afariste për pagesën e të ardhurave pensionale – likuidatura, edhe atë në grupin e parë: Aleksandra Cvetanovska-kryeshef, Suzana Mihajllova-arkivues, Ratka Jovanovska-likuidator, Julijana Zografska-kontrollor dhe Bistra Teohareva-transferim, derisa në grupin e dytë janë: Suzana Mihajllova-arkivues, Irena Kadriu-likuidator, Abdul Memeti-kontrollë dhe Natka Dimitrijeviq-Republikat Jugosllave. Përgjegjës për grupin e parë është emëruar Julijana Zografska, ndërsa për grupin e dytë Abdul Memeti.
Për vlerësimin e aftësisë së punës (Komisione invalidore) janë zgjedhur Dragica Dobeska-arkivi dhe Nadica Ivanova-daktilograf, ndërsa përgjegjëse e grupit është emëruar Dragica Dobeska.
Nga pjesa afariste për financa, janë emëruar Dragica Kocare, Gallaba Marinovska dhe Vjollca Ejupi. Përgjegjëse për këtë grup është emëruar Gallaba Marinovska.
Persona përgjegjës të ekipeve për zbatimin e trajnimeve janë Teodora Marijanovka, Nada Andonova, Nigjar Toska dhe Boro Varoshlija, këshilltarë të drejtorit.
Në takim ishte theksuar se është e nevojshme në periudhë më të shkurtër të përgatitet Plan për realizimin e trajnimeve për të punësuarit në filijalat e Fondit të SPIM-së, gjegjësish të caktohet data e saktë e mbajtjes së trajnimeve, si dhe kohëzgjatja e tyre. Gjithashtu, në planin e trajnimeve kërkohet që të përcaktohet numri i saktë i të punësuarve të cilët do të përfshihen në trajnim (emri dhe mbiemri i tyre, numra shfrytëzuese etj).
Me rëndësi është të theksohet se është propozuar që me trajnim së pari të fillohet nga të punësuarit në filijalën-Shkup, ku do të vërehen të gjitha dobësitë dhe lëshimet eventuale të paraqitura, si dhe aktivitete tjera që duhet të ndërmerren, ndërsa nuk ishin ndërmarr në lidhje me realizimin komplet dhe të suksesshëm të projektit dhe të vazhdohet me trajnimin në filijalat tjera të Fondit sipas planit të paraparë.
Për plotësimin e kësaj nevoje erdhi deri në përfundim që të përgatitet Plan për realizimin e trajnimeve që do ta përgatisin të punësuarit në vijim: Teodora Marijanovska, Ivanka Gavrillova, Luba Mitrovska, Jadranka Jovanovska, Rada Zhivanova, Aleksandra Cvetanovska, Minever Shahini dhe Dejan Gjorgjeski. Gjithashtu është përcaktuar edhe data e saktë se deri kur duhet të përpunohet plani për realizimin.
Hap i ardhshëm i Projektit duhet të jetë definimi i saktë i roleve, si dhe ndarja e autorizimeve për punën e të punësuarve të cilët drejtpërdrejtë janë të përfshirë në realizimin e tyre. Do të thotë, të punësuarit të përfshirë në këtë projekt do të pranojnë fajl të përmbushur me shifër, rol dhe autorizim për shfrytëzimin e aplikimit.
Në lidhje me intervenimin e ri është sjellur përfundim në bazë të së cilit obligohen të punësuarit Teodora Mirijanovska, Ivanka Gavrillova, Rada Zhivanova, Sllobodanka Mihajllovska, Luba Mitrovska, Jadranka Jovanovska, Margarita Kufallova, Aleksandra Cvetanovska, Minever Shahini dhe Dejan Gjorgjeski që t’i definojnë rolet e veçanta dhe të punësuarit e përfshirë si dhe detyrat dhe përgjegjësitë e tyre, më së voni deri më 30 mars të vitit 2010, ndërsa Hajredin Jaha t’i azhurnojë në Bazë.
Në lidhje me migrimin e të dhënave, të pranishmit u pajtuan se prioritare është që të kryhet saktësia e tyre nga dadotekat amë për shfrytëzuesit e së drejtës dhe pagesës të të dhënave pensionale nga VMS sistemit operativ. Pikërisht, është e nevojshme të kryhet kontrollë dhe analizë e administrimit të të dhënave, ndërsa sa më shpejtë që është e mundur të definohen kriteret për kontrollën dhe vlefshmërinë e të dhënave nga P10/P11 – fletëparaqitjeve për shfrytëzuesit e të drejtës, si dhe kompletimin e shifrave që të mund shtëpia softuer e angazhuar të vazhdojë me punë, gjegjësish mbindërtim të softuerit.
Të pranishmit ishin të informuar se në IT sistemin tanimë ekziston udhëzim për kontrollet dhe e njëjta u është dhënë zhvilluesve, por duhet të kryhet revizion së cilat kontrolle të ndahen dhe a duhet të njëjtat të plotësohen dhe të definohen deri në fund. Gjithashtu, zhvilluesve që të vazhdojnë me zhvillimin e softuerit u është e nevojshme që të definohet se për cilin urdhër pune (vendim) cilat kontrolle duhet që të zbatohen.
Konstatohet se është e nevojshme të formohet Ekip nga të punësuarit në Fond të cilët do të përcaktojnë se për cilin vendim cila kontrollë do të përfshihet, si dhe të bëhet tabela e konfigurimit, gjegjësish të përcaktohet cili ekzemplar vendimi për cilën urdhëresë do të përdoret.
Në lidhje me këtë, erdhi deri në përfundim që më së voni deri në tre ditë, duke filluar nga 10 marsi i vitit 2010 të përgatitet procesverbal në formë të dokumentit me alternativa të cilat do të vlejnë deri në momentin e shqyrtimit të tyre nga ana e ekipit menaxhues të Fondit të SPIM-së, atëherë kur edhe do të sillen përfundime konkrete. Teodora Marijanovska, këshilltare e drejtorit u emërtua për person përgjegjës e cila do të ruajë dokumentacionin e plotë të projektit, ndërsa Jadranka Jovanovska, Aleksandra Cvetanovska dhe Lulzim Dalipi, të punësuar në Fondin e SPIM-së u emërtuan që të bëjnë analizë në gabimet me propozim për zgjidhjen e tyre, derisa grupi punues në përmbledhje me: Gjorgji Popov, Spase Nikollov, Margarita Bozhinovska, Meri Klisarovska, Jadranka Jovanovska, Mirjana Efremova-LLazanovska, Lubomir Andrevski, Drage Dimoski, Aleksandar Temkov, Goce Llabaçevski, Minever Shahini, Rada Zhivanova dhe Ivanka Gabrillova, më së voni deri më 17 mars të vitit 2010 t’i përgatitë kriteriumet e kontrollit dhe të shifrave në formë dhe trajtë të cilat janë të domosdoshme për përpunimin e softuerit të ri. Për përgjegjës të grupit punues dhe udhëheqës të projektit ishte emëruar Luba Mitrovska.
Në lidhje me udhëzimet afariste për punë është sjellur përfundim sipas të cilit, ekipi në përmbajtje nga Aleksandar Temkov, Milica Simonoska, Jadranka Jovanovska, Mirjana Efremova-Llozanovska, Angelina Hristovska, Aleksandra Cvetanovska, Andrijana Petkovska, Luba Mitrovska, Ubavka Vegova, Lulzim Dalipi dhe Ajrulla Mustafa obligohen që më së voni deri më 25 mars të vitit 2010 të përgatisin udhëzimet afariste për punë. Për udhëheqës të Ekipit ishte emëruar Luba Mitrovska, ndërsa është theksua se, po qe se ka nevojë, ekipi i njëjtë mund të plotësohet edhe me të punësuar tjerë.
… për çka janë formuar më shumë ekipe dhe një numër i të punësuarve të obliguar…
Më 10 mars në Fondin e SPIM-së, është mbajtur takim pune në të cilin morën pjesë anëtarët e ekipit menaxhues, këshilltarë të drejtorit dhe një pjesë nga të punësuarit në sektoret dhe shërbimet e Qendrës dhe filijales – Shkup në Fondin e SPIM-së.
Qëllimi i këtij takimi ishte kontraktimi dhe përgatitja e planit për realizimin e plotë dhe në kohë të duhur të projektit “Zgjidhje e të drejtave nga SPI dhe pagesa e të dhënave pensionale”. Çështje për të cilat diskutohej ishin strategjia dhe plani për testim, pastaj strategjia dhe plani për trajnim, definimi i roleve dhe privilegjet, si dhe për migracionin e të dhënave dhe udhëzime afariste.
Në lidhje me Strategjinë dhe planin për testim, është konstatuar se është e nevojshme që të caktohen të punësuar nga Fondi i SPIM-së të cilët në mënyrë aktive do të jenë të përfshirë në testimin e softuerit të përgatitur. Është rënë dakord që të njëjtit të jenë edhe trajnues gjatë kohës së mbajtjes së trajnimeve për të punësuarit në filijalat e Fondit, për punë me softuerin.
Në takim është konstatuar se është e domosdoshme që çdo seksion të formojë grup nga të punësuarit e tij i cili do të fillojë me testimin e moduleve. Gjatë testimit të modulit, do të nevojitet që të përgatitet dokumentacion me të gjitha vërejtjet e inkorporuara dhe të nxirret një konkluzion përfundimtarë. Të njëjtat të dorëzohen deri tek përgjegjësi i grupit, si dhe të përgatitet tekst i qartë me anëtarët dhe përgjegjësit e grupeve.
Për këtë qëllim, janë formuar grupet vijuese të punësuar në Fondin e SPIM-së të cilët do të jenë të përfshirë në mënyrë aktive në testimin e softuerit të ri për proceset dhe zgjidhjen e të drejtave nga SPI dhe pagesën e të dhënave pensionale.
Për testimin e softuerit për zgjidhje janë emëruar Gordana Kosharkovska – EA (evidentimi amë) në shkallë të parë – Filijala Shkup, Lubomir Andrevski – zgjidhje në shkallë të parë, Dragi Dimovski – kontrollë të vendimeve në shkallë të parë dhe Tatjana Pavllovska – zgjidhje në shkallë të parë, të gjithë nga Filijala Shkup, Mirjana Efremova – Llozanovska – EA bashkëpunëtorë profesional, Meri Klisarova dhe Margarita Bozhinovska nga seksioni për ankesa – konteste administrative, Milica Simonovska – kontrollë për vendimet në shkallë të parë-konventa, Aleksandar Temkov dhe Aleksandra Silljanovska – zgjidhje në shkallë të parë-konventa, Dafinka Mitrevska dhe Katerina Mihajllovska nga EA Qendër, Snezhana Savevska, Marija Marosheviq, Anastasija Bozhinovska dhe Dushica Zlatkova-Karaxhinova nga EA-Filijala Shkup, si dhe Jovica Nikolov, Boce Nikollovski dhe Eroll Aliju nga arkiva – Filijala Shkup dhe Valentina Burçeva – arkivë-Qendër, konventa.
Përgjegjës të grupit për zgjidhje janë emëruar Mirjana Efremova-Llozanovska (EA-qendra), Jovica Nikollov (arkivë –Filijala-Shkup), Margarita Bozhinovska (ankesat) dhe Aleksandar Temkov (konventa).
Gjithashtu, janë formuar edhe dy grupe nga pjesa afariste për pagesën e të ardhurave pensionale – likuidatura, edhe atë në grupin e parë: Aleksandra Cvetanovska-kryeshef, Suzana Mihajllova-arkivues, Ratka Jovanovska-likuidator, Julijana Zografska-kontrollor dhe Bistra Teohareva-transferim, derisa në grupin e dytë janë: Suzana Mihajllova-arkivues, Irena Kadriu-likuidator, Abdul Memeti-kontrollë dhe Natka Dimitrijeviq-Republikat Jugosllave. Përgjegjës për grupin e parë është emëruar Julijana Zografska, ndërsa për grupin e dytë Abdul Memeti.
Për vlerësimin e aftësisë së punës (Komisione invalidore) janë zgjedhur Dragica Dobeska-arkivi dhe Nadica Ivanova-daktilograf, ndërsa përgjegjëse e grupit është emëruar Dragica Dobeska.
Nga pjesa afariste për financa, janë emëruar Dragica Kocare, Gallaba Marinovska dhe Vjollca Ejupi. Përgjegjëse për këtë grup është emëruar Gallaba Marinovska.
Persona përgjegjës të ekipeve për zbatimin e trajnimeve janë Teodora Marijanovka, Nada Andonova, Nigjar Toska dhe Boro Varoshlija, këshilltarë të drejtorit.
Në takim ishte theksuar se është e nevojshme në periudhë më të shkurtër të përgatitet Plan për realizimin e trajnimeve për të punësuarit në filijalat e Fondit të SPIM-së, gjegjësish të caktohet data e saktë e mbajtjes së trajnimeve, si dhe kohëzgjatja e tyre. Gjithashtu, në planin e trajnimeve kërkohet që të përcaktohet numri i saktë i të punësuarve të cilët do të përfshihen në trajnim (emri dhe mbiemri i tyre, numra shfrytëzuese etj).
Me rëndësi është të theksohet se është propozuar që me trajnim së pari të fillohet nga të punësuarit në filijalën-Shkup, ku do të vërehen të gjitha dobësitë dhe lëshimet eventuale të paraqitura, si dhe aktivitete tjera që duhet të ndërmerren, ndërsa nuk ishin ndërmarr në lidhje me realizimin komplet dhe të suksesshëm të projektit dhe të vazhdohet me trajnimin në filijalat tjera të Fondit sipas planit të paraparë.
Për plotësimin e kësaj nevoje erdhi deri në përfundim që të përgatitet Plan për realizimin e trajnimeve që do ta përgatisin të punësuarit në vijim: Teodora Marijanovska, Ivanka Gavrillova, Luba Mitrovska, Jadranka Jovanovska, Rada Zhivanova, Aleksandra Cvetanovska, Minever Shahini dhe Dejan Gjorgjeski. Gjithashtu është përcaktuar edhe data e saktë se deri kur duhet të përpunohet plani për realizimin.
Hap i ardhshëm i Projektit duhet të jetë definimi i saktë i roleve, si dhe ndarja e autorizimeve për punën e të punësuarve të cilët drejtpërdrejtë janë të përfshirë në realizimin e tyre. Do të thotë, të punësuarit të përfshirë në këtë projekt do të pranojnë fajl të përmbushur me shifër, rol dhe autorizim për shfrytëzimin e aplikimit.
Në lidhje me intervenimin e ri është sjellur përfundim në bazë të së cilit obligohen të punësuarit Teodora Mirijanovska, Ivanka Gavrillova, Rada Zhivanova, Sllobodanka Mihajllovska, Luba Mitrovska, Jadranka Jovanovska, Margarita Kufallova, Aleksandra Cvetanovska, Minever Shahini dhe Dejan Gjorgjeski që t’i definojnë rolet e veçanta dhe të punësuarit e përfshirë si dhe detyrat dhe përgjegjësitë e tyre, më së voni deri më 30 mars të vitit 2010, ndërsa Hajredin Jaha t’i azhurnojë në Bazë.
Në lidhje me migrimin e të dhënave, të pranishmit u pajtuan se prioritare është që të kryhet saktësia e tyre nga dadotekat amë për shfrytëzuesit e së drejtës dhe pagesës të të dhënave pensionale nga VMS sistemit operativ. Pikërisht, është e nevojshme të kryhet kontrollë dhe analizë e administrimit të të dhënave, ndërsa sa më shpejtë që është e mundur të definohen kriteret për kontrollën dhe vlefshmërinë e të dhënave nga P10/P11 – fletëparaqitjeve për shfrytëzuesit e të drejtës, si dhe kompletimin e shifrave që të mund shtëpia softuer e angazhuar të vazhdojë me punë, gjegjësish mbindërtim të softuerit.
Të pranishmit ishin të informuar se në IT sistemin tanimë ekziston udhëzim për kontrollet dhe e njëjta u është dhënë zhvilluesve, por duhet të kryhet revizion së cilat kontrolle të ndahen dhe a duhet të njëjtat të plotësohen dhe të definohen deri në fund. Gjithashtu, zhvilluesve që të vazhdojnë me zhvillimin e softuerit u është e nevojshme që të definohet se për cilin urdhër pune (vendim) cilat kontrolle duhet që të zbatohen.
Konstatohet se është e nevojshme të formohet Ekip nga të punësuarit në Fond të cilët do të përcaktojnë se për cilin vendim cila kontrollë do të përfshihet, si dhe të bëhet tabela e konfigurimit, gjegjësish të përcaktohet cili ekzemplar vendimi për cilën urdhëresë do të përdoret.
Në lidhje me këtë, erdhi deri në përfundim që më së voni deri në tre ditë, duke filluar nga 10 marsi i vitit 2010 të përgatitet procesverbal në formë të dokumentit me alternativa të cilat do të vlejnë deri në momentin e shqyrtimit të tyre nga ana e ekipit menaxhues të Fondit të SPIM-së, atëherë kur edhe do të sillen përfundime konkrete. Teodora Marijanovska, këshilltare e drejtorit u emërtua për person përgjegjës e cila do të ruajë dokumentacionin e plotë të projektit, ndërsa Jadranka Jovanovska, Aleksandra Cvetanovska dhe Lulzim Dalipi, të punësuar në Fondin e SPIM-së u emërtuan që të bëjnë analizë në gabimet me propozim për zgjidhjen e tyre, derisa grupi punues në përmbledhje me: Gjorgji Popov, Spase Nikollov, Margarita Bozhinovska, Meri Klisarovska, Jadranka Jovanovska, Mirjana Efremova-LLazanovska, Lubomir Andrevski, Drage Dimoski, Aleksandar Temkov, Goce Llabaçevski, Minever Shahini, Rada Zhivanova dhe Ivanka Gabrillova, më së voni deri më 17 mars të vitit 2010 t’i përgatitë kriteriumet e kontrollit dhe të shifrave në formë dhe trajtë të cilat janë të domosdoshme për përpunimin e softuerit të ri. Për përgjegjës të grupit punues dhe udhëheqës të projektit ishte emëruar Luba Mitrovska.
Në lidhje me udhëzimet afariste për punë është sjellur përfundim sipas të cilit, ekipi në përmbajtje nga Aleksandar Temkov, Milica Simonoska, Jadranka Jovanovska, Mirjana Efremova-Llozanovska, Angelina Hristovska, Aleksandra Cvetanovska, Andrijana Petkovska, Luba Mitrovska, Ubavka Vegova, Lulzim Dalipi dhe Ajrulla Mustafa obligohen që më së voni deri më 25 mars të vitit 2010 të përgatisin udhëzimet afariste për punë. Për udhëheqës të Ekipit ishte emëruar Luba Mitrovska, ndërsa është theksua se, po qe se ka nevojë, ekipi i njëjtë mund të plotësohet edhe me të punësuar tjerë.