• +389 (2) 3 250 100
  • info@piom.com.mk

PËRGATITJE TË INTENSIFIKUARA – PËR FILLIM TË SUKSESSHËM

Seri e mbledhjeve për zbatimin e pagesës së integruar të kontributeve sociale dhe tatimit personal

Më 30 tetor, në Shërbimin profesional të Fondit të sigurimit pensional dhe invalidor të Maqedonisë, është mbajtur seria e parë e mbledhjeve në të cilën morën pjesë përfaqësues nga: Drejtoria e të hyrave publike Elena Petrova, Zoran Blazhevski, Maja Tentova, Biljana Stojanoska, Sasho Josifovski, Muhedin Avdiq dhe Liljana Janeva.

Nga Fondi për sigurim shëndetësorë në mbledhjen morën pjesë Ristana Mitrovska, Stojan Petreski dhe Blagoj Donçev, nga Agjencioni për punësime i Republikës së Maqedonisë Marina Zfirovska dhe nga Fondi i SPIM-së Atanas Mançev, Nada Andonova, Teodora Marijanovska, Bozhana Risteska, Anica Gjurovska, Jadranka Jovanovska, Margarita Kufalova dhe Rada Zhivanova.
Gjatë mbledhjes u diskutua për pikën e vetme: ,, Regjistër për obligues dhe sigurues dhe normalizim të të dhënave”.
Mbledhjen e hapi dhe përshëndeti të pranishmit Teodora Marijanovska, këshilltar i drejtorit për punë ekonomiko – financiare dhe ekonomizim të pronës së Fondit të SPIM-së, ndërsa në diskutimin që më vonë u udhëhoq në plan profesional, morën pjesë shumë vetë.
Kështu, Jadranka Jovanovska, shef i Repartit për evidentimin amë pranë Fondit të SPIM-së, nga të pranishmit kërkoi që të formohet Grup pune me anëtarë nga të gjitha institucionet që do të punojë në detyrat e pagesës së integruar të kontributeve sociale. Me diskutimin e sajë menjëherë është arritur marrëveshje që Grupin punues ta përbëjnë anëtarët në vazhdim: nga Drejtoria e të hyrave publike Biljana Stojanoska, Maja Tentova, Sasho Josifovski, Liljana Janeva dhe Zoran Blazhevski, nga Fondi për sigurim shëndetësorë Tatjana Georgieva dhe Jasmina Smilevska, nga Agjencioni për punësim të RM-së Marina Zafirovska dhe Lidija Teshiq dhe nga Fondi i SPIM-së Mirjana Efremova-Lozanovska, Margarita Kufalova dhe Rada Zhivanova. Për koordinator të aktiviteteve është caktuar Biljana Stojanoska nga Drejtoria e të hyrave publike, e cila do të caktojë dhe koordinojë mbledhjet.

Gjatë mbledhjes, më së pari është paraqitur që sipas nevojës sërish të sqarohet rëndësia e termit normalizim i të dhënave dhe cilat aktivitete ajo i tërheq te të gjitha institucionet. Pikërisht, kjo nënkupton që çdo institucion në suaza të procedurave të saja të harmonizojë dhe të saktësojë të dhënat në evidentimin e tyre.
Nga ky definicion rrjedh se normalizimi, gjegjësish harmonizimi i të dhënave varet prej aktiviteteve në të gjitha institucionet ( FSSH, APM-së, Drejtoria HP), ndërsa jo vetëm nga Fondi i SPIM-së.
Fondi i SPIM-së pas 1 janarit të vitit 2009 nuk do të dërgojë të dhënat për obliguesit në Drejtorinë e të hyrave publike ( në të kundërtën, shpreson t’i fitojë nga Drejtoria e të hyrave publike) dhe për atë qëllim Drejtoria HP do të duhet të ndërmer aktivitete përkatëse të ndërlidhura me formatin e po atij regjistri që të mund të funksionojë aplikacioni.

Nga këta arsye, përfaqësuesit e Fondit të SPIM-së propozuan se zgjidhja e plotë në këtë periudhë është që si bazë fillestare të meret regjistri i obliguesve dhe siguruesve i cili udhëheqet në Fond dhe i njëjti të plotësohet me kategoritë specifike të të siguruarve të cilat i udhëheqë çdo institucion.
Atëherë kur propozimi ishte njëzëri i pranuar, është arritur marrëveshje që kategoritë specifike nga të gjitha institucionet ( Fondi i SPIM-së, FSSH dhe APM-së), të dërgohen deri në Drejtorinë e të hyrave publike, në formë të fletëparaqitjes M1/M2. Për shkak se përmbajtja dhe forma e të dhënave në Fond veçmë është definuar, Grupi punues duhet që të propozojë procedurë të re për punë, gjegjësisht të caktojë shifra të reja dhe kritere kontrolluese për pranimin e fletëparaqitjeve. Me definimin e këtij procesi, do të rrjedhë vlerësimi për vellim të ndryshimeve në aplikacion.

Pas diskutimit të pasur, u sollën përfundimet vijuese: çdo institucion, prej Agjencionit për punësim të RM-së, të fitojë të dhënat nga fletëparaqitjet M1/M2, ndërsa jo siç ishte e propozuar që t’i dërgojë Drejtoria e të hyrave publike, gjithashtu baza e të dhënave për obligues dhe sigurues të cilën e udhëheq Fondi i SPIM-së, të ndërtohet me kategoritë specifike të siguruesve nga FSSH dhe APRM-së në formë të fletëparaqitjeve M1/M2, ndërsa për shkak se Fondi i SPIM-së akoma nuk ka vendosur këmbim të të dhënave me Regjistrin Qendror, Drejtoria e të hyrave publike të ndihmojë në definicionin e procesit për respektim të regjistrit të azhurnuar për obligues. Në Fondin e SPIM-së ky regjistër ruhet me bartjen interaktive të fletëparaqitjes M11 në sportelet e njësive rajonale, dhe për atë shkak është e nevojshme që Drejtoria e të hyrave publike të propozojë se si do të zgjidhet ky proces atëherë kur do të kalojë në kompetencën e tyre.

Gjithashtu, Drejtoria e të hyrave publike të deklarojë edhe për procesin afarist për korigjimin e të dhënave ( numri personal, data e punësimit të parë, etj.), me çka është e nevojshme që të studiojë udhëzimet afariste dhe teknike nga Fondi i SPIM-së dhe të vërtetojë se cilat nga ato funksione do të jenë të pranuara në punën e Drejtorisë për të hyra publike. Fondi i SPIM-së do të jetë përgjigjës për zbatimin e të gjitha ndryshimeve në softver, ndërsa pas 1 janarit të vitit 2009 Drejtoria për të hyra publike të sigurojë softver kompani e cila do të ndërmer aktivitetet në lidhje me zhvillimin dhe mirëmbajtjen e softverit, për shkak të mbrojtjes së afateve të caktuara në kohën e duhur

PËRGATITJE TË INTENSIFIKUARA – PËR FILLIM TË SUKSESSHËM

Seri e mbledhjeve për zbatimin e pagesës së integruar të kontributeve sociale dhe tatimit personal

Më 30 tetor, në Shërbimin profesional të Fondit të sigurimit pensional dhe invalidor të Maqedonisë, është mbajtur seria e parë e mbledhjeve në të cilën morën pjesë përfaqësues nga: Drejtoria e të hyrave publike Elena Petrova, Zoran Blazhevski, Maja Tentova, Biljana Stojanoska, Sasho Josifovski, Muhedin Avdiq dhe Liljana Janeva.

Nga Fondi për sigurim shëndetësorë në mbledhjen morën pjesë Ristana Mitrovska, Stojan Petreski dhe Blagoj Donçev, nga Agjencioni për punësime i Republikës së Maqedonisë Marina Zfirovska dhe nga Fondi i SPIM-së Atanas Mançev, Nada Andonova, Teodora Marijanovska, Bozhana Risteska, Anica Gjurovska, Jadranka Jovanovska, Margarita Kufalova dhe Rada Zhivanova.
Gjatë mbledhjes u diskutua për pikën e vetme: ,, Regjistër për obligues dhe sigurues dhe normalizim të të dhënave”.
Mbledhjen e hapi dhe përshëndeti të pranishmit Teodora Marijanovska, këshilltar i drejtorit për punë ekonomiko – financiare dhe ekonomizim të pronës së Fondit të SPIM-së, ndërsa në diskutimin që më vonë u udhëhoq në plan profesional, morën pjesë shumë vetë.
Kështu, Jadranka Jovanovska, shef i Repartit për evidentimin amë pranë Fondit të SPIM-së, nga të pranishmit kërkoi që të formohet Grup pune me anëtarë nga të gjitha institucionet që do të punojë në detyrat e pagesës së integruar të kontributeve sociale. Me diskutimin e sajë menjëherë është arritur marrëveshje që Grupin punues ta përbëjnë anëtarët në vazhdim: nga Drejtoria e të hyrave publike Biljana Stojanoska, Maja Tentova, Sasho Josifovski, Liljana Janeva dhe Zoran Blazhevski, nga Fondi për sigurim shëndetësorë Tatjana Georgieva dhe Jasmina Smilevska, nga Agjencioni për punësim të RM-së Marina Zafirovska dhe Lidija Teshiq dhe nga Fondi i SPIM-së Mirjana Efremova-Lozanovska, Margarita Kufalova dhe Rada Zhivanova. Për koordinator të aktiviteteve është caktuar Biljana Stojanoska nga Drejtoria e të hyrave publike, e cila do të caktojë dhe koordinojë mbledhjet.

Gjatë mbledhjes, më së pari është paraqitur që sipas nevojës sërish të sqarohet rëndësia e termit normalizim i të dhënave dhe cilat aktivitete ajo i tërheq te të gjitha institucionet. Pikërisht, kjo nënkupton që çdo institucion në suaza të procedurave të saja të harmonizojë dhe të saktësojë të dhënat në evidentimin e tyre.
Nga ky definicion rrjedh se normalizimi, gjegjësish harmonizimi i të dhënave varet prej aktiviteteve në të gjitha institucionet ( FSSH, APM-së, Drejtoria HP), ndërsa jo vetëm nga Fondi i SPIM-së.
Fondi i SPIM-së pas 1 janarit të vitit 2009 nuk do të dërgojë të dhënat për obliguesit në Drejtorinë e të hyrave publike ( në të kundërtën, shpreson t’i fitojë nga Drejtoria e të hyrave publike) dhe për atë qëllim Drejtoria HP do të duhet të ndërmer aktivitete përkatëse të ndërlidhura me formatin e po atij regjistri që të mund të funksionojë aplikacioni.

Nga këta arsye, përfaqësuesit e Fondit të SPIM-së propozuan se zgjidhja e plotë në këtë periudhë është që si bazë fillestare të meret regjistri i obliguesve dhe siguruesve i cili udhëheqet në Fond dhe i njëjti të plotësohet me kategoritë specifike të të siguruarve të cilat i udhëheqë çdo institucion.
Atëherë kur propozimi ishte njëzëri i pranuar, është arritur marrëveshje që kategoritë specifike nga të gjitha institucionet ( Fondi i SPIM-së, FSSH dhe APM-së), të dërgohen deri në Drejtorinë e të hyrave publike, në formë të fletëparaqitjes M1/M2. Për shkak se përmbajtja dhe forma e të dhënave në Fond veçmë është definuar, Grupi punues duhet që të propozojë procedurë të re për punë, gjegjësisht të caktojë shifra të reja dhe kritere kontrolluese për pranimin e fletëparaqitjeve. Me definimin e këtij procesi, do të rrjedhë vlerësimi për vellim të ndryshimeve në aplikacion.

Pas diskutimit të pasur, u sollën përfundimet vijuese: çdo institucion, prej Agjencionit për punësim të RM-së, të fitojë të dhënat nga fletëparaqitjet M1/M2, ndërsa jo siç ishte e propozuar që t’i dërgojë Drejtoria e të hyrave publike, gjithashtu baza e të dhënave për obligues dhe sigurues të cilën e udhëheq Fondi i SPIM-së, të ndërtohet me kategoritë specifike të siguruesve nga FSSH dhe APRM-së në formë të fletëparaqitjeve M1/M2, ndërsa për shkak se Fondi i SPIM-së akoma nuk ka vendosur këmbim të të dhënave me Regjistrin Qendror, Drejtoria e të hyrave publike të ndihmojë në definicionin e procesit për respektim të regjistrit të azhurnuar për obligues. Në Fondin e SPIM-së ky regjistër ruhet me bartjen interaktive të fletëparaqitjes M11 në sportelet e njësive rajonale, dhe për atë shkak është e nevojshme që Drejtoria e të hyrave publike të propozojë se si do të zgjidhet ky proces atëherë kur do të kalojë në kompetencën e tyre.

Gjithashtu, Drejtoria e të hyrave publike të deklarojë edhe për procesin afarist për korigjimin e të dhënave ( numri personal, data e punësimit të parë, etj.), me çka është e nevojshme që të studiojë udhëzimet afariste dhe teknike nga Fondi i SPIM-së dhe të vërtetojë se cilat nga ato funksione do të jenë të pranuara në punën e Drejtorisë për të hyra publike. Fondi i SPIM-së do të jetë përgjigjës për zbatimin e të gjitha ndryshimeve në softver, ndërsa pas 1 janarit të vitit 2009 Drejtoria për të hyra publike të sigurojë softver kompani e cila do të ndërmer aktivitetet në lidhje me zhvillimin dhe mirëmbajtjen e softverit, për shkak të mbrojtjes së afateve të caktuara në kohën e duhur